Thursday 13 December 2012

Hari Yang Sedih


Hari Yang Sedih


Minggu ni  diadakan pameran jualan buku di sekitar lorong FSSK.FSSK ialah nama singkat kepada Fakulti Sains Sosial Kenegaraan.Sebenarnya aku juga tak tahu adanya jualan buku dekat FSSK ..Al kisah

Hari rabu aku pun berjalan daripada fakulti aku menuju pusanika then menuju ke Chanselori untuk bayar yuran.Aku pun pergilah ke mesin atm Bank Islam.Awalnya happy je muke aq mase cucuk card tu,tapi selepas 2 minit kan aku tidak hendak kate ape,macam nak luruh hati aku.Sedih giler bro owang kate,citer dia lagi sedih daripada hilang awek.Dalam masa 2 minit rm1200 aku melayang untuk bayar yuran.

Then masa balik tu aku lalu di FSSK,aku pun ternampak ada jualan buku,ape lagi wusha luw owg kate,walaupun jualan buku ni tak la gempak tapi kebanyakkan yang dijual buku-buku ilmiah.Ada lebih kurang 7 gerai gak.

Aku sempat rembat 4 buah buku.Buku yang aku beli
1)The colapse of lehman brother
2)Bahaya Kemunduran Islam
3)KEMI 1 da KEMI 2

Tapi hidup must go on walaupun duit abez..hehe


No comments:

Post a Comment