Saturday 1 December 2012

10 BUAH BUKU MOTIVASI PILIHANKU

Aku pun tidak tahu mengapa aku minat bab-bab motivasi ni.lepas matriks je terok aku start luaskan skop pembacaan aku.Jika dahulu bacaan aku hanya kepada buku-buku agama dan sastera,sekarang aku sudah keluar daripada ruang selesa dengan membaca buku-buku politik,ekonomi,psikologi,motivasi,kewangan,dan sebagainya.Di bawah ni adalah buku-buku yang aku target untuk habiskan sebelum bulan 7.Lepas baca beberapa review aku 10 buku dibawah menjadi pilihan aku,


1. Psycho-Cybernetics, A New Way to Get More Living Out of Life
2. The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference 
by Malcolm Gladwell (2002) 
3. Change of Heart: What Psychology Can Teach Us About Spreading Social Change 
by Nick Cooney (2010) 
4. Laws of Success, Napoleon Hill
5. See You at the Top, Zig Ziglar(Pelican Publishi
ng Company, 2000)
6. Awaken the Giant Within, Anthony Robbins
7. Live Your Dreams [Paperback]Les Brown
8. The Secret of Letting Go - Guy Finley
9. Secret of the Ages by Robert Collier
10. A New Earth: Create a Better Life



No comments:

Post a Comment